En son eklenen makale

En ucuz iPhone 13 nerede satılıyor?

  Türkiye’den çok rağbet gören   Apple   telefonlarından olan  iPhone 13’ün fiyatları   her dakika araştırılıyor.   Peki en ucuz iPhone 13 nerede satılıyor . İşte ilk üç adres… Peki, iPhone 13 serisinin 14 serisinden ciddi anlamda bir farkı var mı? iPhone 13 fiyatları ne kadar? iPhone 13 en ucuza nerede satılıyor? İşte detaylar… İPHONE 13 ÖZELLİKLERİ BOYUT VE AĞIRLIK: Genişlik: 71,5 mm Uzunluk: 146,7 mm Derinlik: 7,65 mm Ağırlık: 173 gram EKRAN: Super Retina XDR ekran 6.1 inç (diyagonal) tam ekran OLED 2532 x 1170 piksel çözünürlük HDR ekran True Tone Geniş renk yelpazesi (P3) Haptic Touch 2.000.000:1 kontrast oranı (tipik) 800 nit maksimum parlaklık (tipik) Parmak izine dayanıklı yağ tutmayan kaplama ÇİP:  A15 Bionic çip 6 çekirdekli CPU 4 çekirdekli GPU 16 çekirdekli Neural Engine KAMERA: 12 megapixel çift kamera sistem Geniş Kamera: 1.6 diyafram Ultra Geniş Kamera: 2.4 diyafram 2 kat optik uzaklaştırma 5 kata kadar dijital zoom Altı efektli Portre I...

Elektrikli cihazım elektrik kesintisi ve/veya kalitesizliğinden dolayı arızalandı. Ne yapmalıyım? Dağıtım şirketinin yapacağı işlemler nelerdir?

Kullanıcının kendi hatasından kaynaklanmaması kaydıyla teçhizatında ortaya çıkan ve dağıtım şebekesinden kaynaklanan hasara ilişkin zararın tazmini için kullanıcı tarafından dağıtım şirketine zararın ortaya çıktığı tarihten itibaren 10 (on) iş günü içerisinde talepte bulunulabilir.

Zararın tazmin edilebilmesi için hasarın niteliği, kullanıcı tesisinin durumu, dağıtım şebekesinde meydana gelen kesinti, arıza, dalgalanma gibi hususlarda dağıtım şirketi tarafından yapılacak/yaptırılacak inceleme ve değerlendirme neticesinde söz konusu hasarın dağıtım şebekesinden kaynaklandığının tespit edilmesi gereklidir. Dağıtım şirketi zararın tazminine ilişkin başvurunun yapıldığı tarihinden itibaren 10 (on) iş günü içerisinde; inceleme ve değerlendirme neticesinde başvurunun haklı bulunup bulunmadığını, haklı bulunmuş ise zararın tazmin edilmesine ilişkin olarak yapılacak işlemleri kullanıcıya bildirir. Başvurunun haklı bulunmadığı durumlarda kullanıcıya yapılan bildirimde dayanakları ile birlikte gerekçelere yer verilir.

Dağıtım şirketi teçhizatın tamir işini üstlenebilir ya da teçhizatın tamir masraflarını üstlenerek kullanıcı tarafından tamir ettirilmesini tercih edebilir. Dağıtım şirketi, tamiratı kullanıcıya bırakması durumunda kullanıcıyı anlaşacağı servise/servislere yönlendirebilir. Dağıtım şirketi kullanıcının tamiri yapılan teçhizatta bulunan garanti haklarını koruyacak şekilde hareket etmekle yükümlüdür.

Dağıtım şirketi tarafından yapılacak tamirat, duruma göre teçhizat yerinde iken veya başka bir yere götürülerek, kullanıcının başvurusunun haklı bulunmasından itibaren en geç 10 (on) iş günü içerisinde gerçekleştirilir.

Tamir masrafının karşılanmasının tercih edilmiş olması halinde, kullanıcı tarafından tamir masrafına ilişkin faturanın ibrazından itibaren 3 (üç) iş günü içerisinde, kullanıcının istediği şekilde (nakden, banka/PTT vb. aracılığıyla) ilgili tutar ödenir veya nakden ödeme alabileceği kullanıcıya bildirilir.

Yorumlar